ראה"ע אלעד פרוש: "מתפלל שהסטירות של דרעי לא יכאיבו"

אסתי פלד 2 Comment on ראה"ע אלעד פרוש: "מתפלל שהסטירות של דרעי לא יכאיבו"

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש ב"שטח נדל"ני": "העיר תהפוך להרצליה החרדית. עשינו הסכם גג ויצאנו לשיווקים של כ-6,000 יח"ד שבעוד שנתיים וחצי יקבלו מפתחות. יזמים זכו בשטח בנייה למגדלים על כביש 6, אני מתכנן עוד קדנציה לפחות, ומתפלל כל יום שהסטירות של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי לא יהיו כואבות"

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עירית אלעד ישראל פרוש בראיון מיוחד ב'שטח נדל"ני" בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "במהלך השנים בהן אני ראש עיר, אמרנו שנוציא את העיר מעניות ונהפוך אותה להרצליה החרדית. עשינו הסכם גג ויצאנו לשיווקים של כ-6,000 יח"ד. "אני מעריך שתוך שנתיים וחצי מהיום יהיו מפתחות לתושבים. זה יעבוד מהר וטוב. צםוי להיות תחנת רכבת באלעד, גם רכבת קלה. יזמים זכו בשטחים מתוך שני מיליון מ"ר, של שטחי תעשייה על כביש 6 שיזניק את כלכלת העיר".

"זו לא הבטחת בחירות, אפשר לבדוק את זה במנהל, אלעד בעוד פחות מ-5 שנים תהיה הרצליה החרדית. זו עיר במרכז, על כביש 6. כבר 4 יזמים זכו בבניינים של 30 קומות. ראינו שברחוב רבי יהודה הנשיא, תושבים פתחו חנויות לאורך השדרה, אמרנו שנעשה זאת לכתחילה. היום הכל מוסדר, על כל 300 יח"ד יש 4000 מטר של מסחר בקומת הבניה של הבניינים. כמו רחוב רבי עקיבא בבני ברק"

לגבי "העיר התחתית" אמר ראד העיר ישראל פרוש: "מצוקת הדיור החרדית, גרמה לבנייה בלתי חוקית. זו גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה, אנחנו צריכים להסדיר וגם למנוע בניה כזו, אבל בשביל זה צריך שיהיה כסף בעיר"

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש התייחס לבחירות המתקרבות ברשויות המקומיות: "אני מתכנן בעזרת ה' עוד קדנציה בעיר כדי להשלים מה שרציתי. כל מערכת בחירות מציפה לצערי גזענות אבל הקב"ה ברא אותי עם עור כהה, ואריה דרעי נראה אשכנזי לידי. אני מתפלל כל יום שהסטירות שלו לא יהיו כואבות".

האזינו לראיון המלא



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    כל הכבוד על החלומות הנעימים אבל לנו התושבים נמאס כבר מהטראומה של לילות שבת ברחוב בן זכאי וכן על היער הפסטורלי שנמצא בסכנה עקב עסקים שמתבצעים בשושו על גבם של התושבים שגורם הפסד ישיר לערך הדירות.
    בקיצור ראש העיר רוצה לגדול על חשבונינו אז הגיע הזמן להחליף לראש עיר שבראש ובראשונה איכפת לו מהתושבים

  2. 1

    לא ברור על איזה הרצליה הוא מדבר
    בינתיים אלעד נראית כמו רהט….